Hlavní nabídka
Srdečně vás zveme do nového školící centra NETS s.r.o., ve kterém jsme pro vás připravili pestrou nabídku kurzů. Centrum je v krásném prostředí lesoparku psychiatrické léčebny v Havlíčkově Brodě, v nově zrekonstruovaném pavilonu bývalé patologie. Učebny jsou plně vybaveny pro profesionální vzdělávání. |
Nabídku kurzů pro vás připravujeme na základě zájmu našich stávajících klientů o vybraná témata |
Prodejní dovednosti pro začínající obchodníky |
4. února 2015 |
Vybavíme vás znalostmi a dovednostmi, které vám pomohou být úspěšní v roli obchodníka a prodejce. |
Management úspěchu |
11. února 2015 |
Přemýšlejte, plánujte a jednejte jako zkušení manažeři a podnikatelé. Využijte jejich zkušeností a aplikujte je do své praxe. |
Profesionální telefonní rozhovory |
19. února 2015 |
Profesionální telefonování vám ušetří čas i nervy, dodá lepší výstupy z hovorů a pomůže vám k lepší kontrole nad průběhem rozhovorů. |
Efektivní učení cizích jazyků |
25. února 2015 |
Najděte si svou cestu pro studium cizího jazyka. Vyberte si a používejte takové metody a techniky učení, které vyhovují vašemu naturelu. |
Rozvoj prodejních dovedností |
4. března 2015 |
Rozšiřte si repertoár prodejních taktik a technik. Zdokonalte se ve vedení prodejních rozhovorů. Rozviňte svůj obchodní potenciál a užijte si úspěšné uzavírání prodejních rozhovorů. |
Řízení podle kompetencí |
11. března 2015 |
Využijte kompetenční modely pro jasné a jednoznačné řízení svých lidí, jimi vykonávaných úkolů a činností. Pomozte svým lidem růst a zvyšovat svou kvalifikaci pomocí metod rozvoje kompetencí. |
Konfrontační rozhovory |
18. března 2015 |
Naučte se zvládat konfrontační rozhovory. Začneme u sebe samých a naučíme se, jak si zachovat chladnou hlavu. Natrénujeme si, jak se nenechat v takové situaci převálcovat a dovést rozhovor do pozitivního výsledku. |
Video v internetovém marketingu |
25. března 2015 |
Vyzkoušejte si, jak připravit a vytvořit scénář videoklipu s jasně definovaným zaměřením a cílem. Získejte praktické tipy a návody, jak úspěšně zpracovat video ušité pro naplněních vašich potřeb. |
Praktická zákaznická typologie |
1. dubna 2015 |
Naučte se poznat klientův komunikační styl a podle toho přizpůsobte svůj styl a průběh hovoru s ním tak, aby se klient cítil bezpečně. Dodejte každému klientovi výjimečný pocit z nadstandardní péče. |
Manažerské rozhovory |
8. dubna 2015 |
Dodejte do rozhovorů se svými lidmi přímost, jednoznačnost a efektivitu, ale i lidskost a spojenectví. To, jak se domlouváme s druhými o nás říká, kým jsme my sami. |
Prodejní techniky I. |
15. dubna 2015 |
Fakta informují a emoce prodávají. Zapůsobte na klienty pozitivně a chtějte, ať se na vás těší. Buďte důvěryhodní a sebevědomí v prezentaci vaší nabídky a řešte se zájmem a aktivně klientovi připomínky k ní. |
Profesionální image |
22. dubna 2015 |
Čtyři z pěti lidí vás hodnotí podle toho, jak vypadáte. Vaše image vám může hodně pomoci, ale také vás může poškodit. Náš zjev, oblečení a úprava nás prodává, prezentuje a zviditelňuje. |
Pravidla písemné elektronické komunikace |
29. dubna 2015 |
Naučte se efektivně používat mailové zprávy, psát je, třídit je, zpracovávat. Formulovat správně dokument s jednoznačným účelem není složité, ale detaily dělají dokonalost. |
Prodejní techniky II. |
6. května 2015 |
Podporujte svého klienta ve vyjádření souhlasu s vaší nabídkou. Naučte se překonat klientovo odmítnutí. Doveďte obchodní rozhovor k prodejnímu zakončení. |
Procesní řízení |
12. května 2015 |
Poznejte výhody procesního řízení, připravte se na jeho používání na vašem pracovišti a naplánujte si jeho zavedení a správu. |
CRM - |
20. května 2015 |
Buďte nejen aktivní, ale raději proaktivní. Budujte vztahy se zákazníky na základě informací a dat, která vám oni sami poskytují. |
Praktická osobnostní typologie MBTI |
27. května 2015 |
Typologie MBTI je vyzkoušeným způsobem, jak nahlédnout na sebe sama a druhé lidi. Pomáhá nám uvědomit si silné i slabé stránky každého z nás a pracovat s nimi. |
Řízení prodeje |
3. června 2015 |
Organizovat, řídit a vést prodej je jednak o prodejních procesech a také o jednotlivých lidech v prodejním oddělení, jejich vedení a řízení. |
Vedení týmu zaměřené na výsledky |
11. června 2015 |
Power- |
Jít naproti zákazníkům |
17. června 2015 |
Nastavte si kulturu chování a jednání se zákazníky tak, aby ji oceňovali nejen oni, ale i vaši zaměstnanci a veřejnost. |
Myšlenkové mapy pro život i business |
24. června 2015 |
Pokud chceme, aby naše poznámky byly co nejkomplexnější a pro nás samotné kdykoli příště jasné, srozumitelné a přehledné, používejme záznam pomocí myšlenkových map. |